HTML

Fofgehérítés otthon fogorvos nélkül

Egy hazánkban újnak számító otthoni fogfehérítési eljárás.

Friss topikok

Linkblog

Mennyit fehérített az én fogaimon a fogfehérítő matrica?

2011.01.06. 20:31 whiteline

  Természetesen saját magamon próbáltam ki először a matricákat. Hogy jobban lássam a különbséget először csak a felső fogaimra raktam. A felhelyezés nagyon egyszerű volt. Amiatt aggódtam egy kicsit, hogy majd nem marad fent 30 percig mert elcsúszik vagy valahogy lejön. 

Felraktam a fogakra, majd az ujjaimmal rásimítottam, hogy mindenhol érje a fogfehérítő anyag. Az ember önkéntelenül is összehúzza  a száját,  amitől vákum keletkezik és még jobban rásimul a fogakra. Szóval nekem tökéletesen felfeküdt. Nem végig a teljes fogsoron, de a metsző fogak mögötti fogat még tökéletesen lefedte. Ez szerintem pont elég, kevesen mosolyognak annyira szélesen, hogy még az örlőfogaik is kilátszanak. Az íze szerintem jó, de ez szubjektív, el tudom képzelni, hogy van akinek nem jön be. Kicsit mentolos, de nem túlzottan, nem tudnám meghatározni, hogy milyen az íze.. A felhelyezés után simán tudtam beszélni, de azt el tudom képzelni, hogy (bár stabilan rajta volt a fogakon) ha valaki végigdumálja a fél órát akkor elmozdul. Abszolút nem volt zavaró, hogy fent van a fogakon, nem indult meg a nyáltermelésem sem. Fél óra múlva levettem és kidobtam, a fogakról meg lemostam a maradék anyagot. Az első pár alkalommal tükör előtt csináltam, de később már simán ment tükör nélkül is, legtöbbször vezetés közben használtam.

Először kb 3 nap után láttam este villanyfénynél, hogy mintha fehéredett volna, de napközben nem igazán láttam fehérebbnek. Aztán kb. 5 nap múlva már napközben is úgy láttam, hogy fehérebbek a fogaim. Kb. egy hét után egyértelműen fehérebbek voltak a fogaim talán csak a fogtöveknél volt sárgább. Aztán 10 nap után már ott is fehérebb lett. Van olyan ismerősöm aki azt mondta, hogy az első alkalom után látta a fehéredést (mondjuk ő sokat kávézik). Hát nem tudom szerintem csak bebeszélte magának de később én is láttam a fogain, hogy fehérebbek. A legszebb az egészben hogy a többinél sokkal sárgább metszőfogaim is fehéredtek pedig azt gondoltam, hogy a csont sárga színű. Azóta már megcsináltam még egy kúrát kb. 10 hónappal az első után, és a metszőfogaim most már ugyanolyan színüek mint a többi.

Berakom a képet a fogaimról, hogy "ország világ láthassa" (idézet a Móónika showból :):

                                  

Whiteline fogfehérítő matricák: www.smilestrips.hu

Szólj hozzá!

Címkék: otthon fogfehérítés otthoni fofehérítés

A bejegyzés trackback címe:

https://whiteline.blog.hu/api/trackback/id/tr642565922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása